Wij bieden refurbished smartphones van topkwaliteit, op meer dan 50 punten getest en functionerend als nieuw. We leveren de toestellen inclusief oplader en met garantie. Alle toestellen zijn simlockvrij en werken met iedere provider. Er kunnen lichte gebruikssporen aanwezig zijn. Bevalt het toch niet? Geen probleem: niet goed, geld terug.


Niet goed, geld terug

Voldoet het toestel toch niet aan de verwachting? Neem dan gerust contact met ons op.
Bovendien kunt u tot 14 dagen na levering uw bestelling retourneren en het aankoopbedrag terugkrijgen. Klik hier voor meer informatie over retouren.


Garantie

Wij bieden tot een jaar garantie op alle refurbished toestellen. Op reparaties bieden wij een garantie van 3 maanden op het gerepareerde onderdeel (m.u.v. reparatie na vochtschade).
Heeft uw toestel onverhoopt een defect? Neem dan gerust contact op, we helpen u graag.

Garantie Basic uitvoering

  • 6 maanden garantie op het toestel (m.u.v. de accu)
  • Gehele verzendproces (heen en terug) op onze kosten*

Garantie Premium uitvoering

  • 1 jaar garantie op refurbished toestellen
  • Ook garantie op de accu
  • Gehele verzendproces (heen en terug) op onze kosten*

*Op dit moment is gratis verzending vanuit België helaas nog niet mogelijk. Uiteraard is het terugsturen naar u wel geheel op onze kosten en ter compensatie van de verzendkosten zullen wij een gratis accessoire toevoegen.

Wij hanteren dezelfde richtlijnen en voorwaarden als de fabrikanten. Hierbij is reparatie volledig door garantie gedekt, mits het defect niet veroorzaakt is door toedoen van buitenaf (bijvoorbeeld gebruiksschade zoals val-/stootschade of vochtschade). De batterij wordt altijd getest en indien nodig preventief al vervangen. Bij Premium valt ook de accu valt onder onze garantie. 

Indien u een defect ervaart, verzoeken wij u om dit z.s.m. bij ons te melden. Als er bij een defect pas later wordt gemeld, kan dit niet altijd onder garantie worden gerepareerd. De garantie verloopt direct via Mobieltekoop, als een toestel zonder toestemming door een derde partij wordt geopend en/of gerepareerd, vervalt onze garantie.
U kunt contact met ons opnemen door te bellen naar +31(0)70-5690077 of via het contactformulier, vermeld a.u.b. uw bestelreferentie (MTKB...). Wij zullen u dan informeren over het proces en u een e-mail met instructies voor het verzenden van uw toestel (op onze kosten) sturen. Na ontvangst zullen wij uw toestel onderzoeken en (mits garantie) z.s.m. repareren of omruilen.
Mocht het defect niet onder garantie vallen, dan zal er contact met u worden opgenomen. Wij zullen u een vrijblijvende scherpe prijsopgave voor reparatie doen. Voor het terugsturen van het toestel naar u, rekenen wij alleen verzendkosten à €7,50, er worden geen onderzoekskosten in rekening gebracht.

Om uw toestel te kunnen repareren en testen of om te ruilen is een volledige toegang tot de software nodig. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om een eventuele toegangscode en/of Apple / iCloud /Google account te verwijderen van uw toestel. Indien het niet lukt om de toegangscode te verwijderen, verzoeken wij u om deze bij het toestel te vermelden. Zonder toegang tot het toestel, kan deze niet in behandeling worden genomen.
In dat geval kan uw toestel ongerepareerd en/of ongetest naar u teruggestuurd worden, garantie komt dan te vervallen!


Tips

We hopen dat u lang plezier kunt beleven van uw toestel. Onderstaande tips kunnen hierbij helpen.

Gebruik originele of gecertificeerde opladers
Door gebruik te maken van originele of door het merk gecertificeerde opladers voorkomt u defecten aan uw toestel. Ook bij een defect aan de oplader of kabel, adviseren wij om deze niet meer te gebruiken. 
Een defecte, imitatie- of niet-gecertificeerde oplader kan schade toebrengen aan een toestel. Regelmatig zien wij dat door gebruik van een slechte oplader een defect is ontstaan. Dit komt doordat de oplader dan voor spanningswisselingen zorgt, wat niet goed is voor uw toestel en zelfs een defect kan veroorzaken waardoor deze niet meer goed oplaadt.
Wij verkopen zelf alleen originele en gecertificeerde opladers. Uiteraard bent u vrij om elders een oplader aan te schaffen. Let hierbij dan op dat deze origineel is (vooral voor Apple zijn veel imitatie producten in omloop) of dat de oplader door het merk gecertificeerd (goedgekeurd is). Apple heeft hier een programma voor, waarbij accessoire fabrikanten met dit keurmerk opladers verkopen waarvan de kwaliteit door Apple is goedgekeurd.

Een "waterdicht" toestel onder water gebruiken
Sommige toestellen beschikken over een IP-certificaat waarmee deze is getest op dichtheid tegen stof en/of water. Voor sommige toestellen geldt dat deze geheel onder water zijn getest, anderen alleen bij spatwater zoals regen.
Apple en Samsung geven geen garantie bij vochtschade en wij volgen hierin dezelfde richtlijnen. Dit komt doordat er voorwaarden zijn gesteld aan het gebruik (de diepte, tijd etc) onder water en er niet kan worden gecontroleerd of er daadwerkelijk aan deze voorwaarden is voldaan. Tevens geven de fabrikanten aan dat na verloop van tijd de waterdichtheid afneemt en hebben ook gebruikssporen of kleine stoten invloed op de waterdichtheid. Wij adviseren hierom om toestellen niet bij water of in een vochtige omgeving te gebruiken. 

*Garantievoorwaarden geldig per 27-02-2020. Op toestellen hiervoor aangekocht geldt een afwijkende garantie. Staat op de factuur geen Basic of Premium uitvoering gespecificeerd? Dan gelden de Premium garantievoorwaarden.